Sunday, February 5, 2012

Träninskläder (shoppingnerven slår till)

En dag ska jag vara en sån där sjukt snygg och vältränad tjej som bara går till gymmet och äger stället. Då, när jag kan lyfta hur tungt som helst och springa helt sjukt fort på löpbandet, då ska jag ha på mig typ det här.



Eller så går jag bara och köper det imorn och skiter i allt. För jag menar, jag behjöver ju absolut mer träningskläder (har ca 3-4 byxor redan, typ två tröjor, och en miljard sportbh:ar. Har dock ej så många hoodies, faktiskt). Men förstår ni hur fräsch jag skulle vara i det där? Ok, jag kan strunta i de små shortsen (kanske...?) För jag har ett par snygga, fast lite längre byxor. Och kanske vänta med hoodien. Jag köpte ju nyss en rosa en... Men den där lite lösa, svarta tröjan vill jag verkligen ha! Och med den fina rosa sportbh:n under. Jag skulle självklart kunna lyfta tyngre och springa snabbare bara jag hade detta på mig. Så funkar det ju.


NIKE SHAPE BRA (349:-) I NIKE POLY SHORT (299:-) I ADIDAS 3S HOOD JKT (599:-) I  NIKE EPIC CREW (599:-)

No comments:

Post a Comment